מהן המוניות הגדולות בין עיריות?

תאריך: יוני 1, 2023 | קטגוריות: מוניות הגדולות

כשמדברים על מוניות בין עיריות בניו יורק, אנשים רבים מדמיינים מיד מוניות צהובות. למרות שהמוניות הצהובות הרשמיות הללו משמשות כאמצעי התחבורה הבלעדי במנהטן, ישנן גם אפשרויות אחרות.

ערים רבות משתמשות באישור או מערכת מדליונים המעניקה סמכות הפעלה לציי מוניות ולנהגים. היתרים אלו (המכונים לרוב מדליונים בשל עיטור המתכת המודבק על החלק החיצוני של הרכב) ניתנים לרוב להעברה ויש להם ערך.

מה הם מציעים לך?


מוניות בין עיריות מציעות הסעות מדלת לדלת במחירים שעשויים להיות יקרים לאין ערוך עבור נוסעים עסקיים. ניתן לארגן מראש את המוניות הצהובות הללו או לסמן אותן ברחוב. המחירים תלויים באיזו מרחק היעד שלך נמצא; בנוסף, עשויים לחול עמלות עבור מטען נוסף ועצירות נוספות. בעיר ניו יורק, למשל, נסיעה ממנהטן לשדה התעופה JFK יכולה לנוע בין 60 ל-240 דולר.

מוניות חייבות להיות ברישיון בעיר שלהן ולהידרש לשלם מיסי הכנסה עסקית או עצמאים וניכוי מעסיק במקור, וכן מס מכירה ושימוש. יתר על כן, עליהם להתקין מונים, פנסים עליון, מערכות תשלום אלקטרוניות – הכל למען הבטיחות! תקנות אלו מבטיחות לנהגים רישיון נהיגה בתוקף עם ביטוח הולם, תוך שליטה באמצעי אבטחת איכות כמו ניקיון, התנהלות נהג ושעות שירות.

מוניות גדולות מהוות את עמוד השדרה של מערכות התחבורה של הערים, מה שמקל עליך לעבור ממקום למקום תוך הקלה על עומס וזיהום אוויר. בנוסף, הם יכולים לעזור לך לחסוך גם כסף!

באזורים מטרופולינים גדולים, שירותי המוניות מוסדרים בדרך כלל על ידי ממשלות מקומיות או סוכנויות מחוזיות. חברות משיגות תעודות מוניות וזכיונות המעניקים מספרים ספציפיים של כלי רכב באמצעות תהליכים תחרותיים.

מספר המוניות האופטימלי תלוי בצרכי העירייה ובמטרותיה. מחקר מ-MIT Senseable City Lab הוכיח ששילוב שיתוף במערכות מוניות יכול להיות יעיל ביותר, אם כי חשוב לזכור שלא כל המוניות עם תכונות מפוארות יעילות באותה מידה; בסופו של דבר, הכל מסתכם בהפקת המרב מכספי התחבורה שלך.

איך אתה יודע שאתה מקבל עסקה טובה?


כשאתה מחפש עסקה מצוינת, יש כמה אסטרטגיות שאתה יכול לנסות. אחד המוצלחים ביותר הוא חליפין עם הנהג שלך. כדי לעשות זאת בהצלחה, היה ברור לאן אתה רוצה להגיע ואז בקש מחיר.

כאשר לוקחים מונית בערים מרכזיות, כדאי תמיד להשתמש במונה. לרוב המוניות תהיה אחת כזו וחכם לדעת כמה תעלה הנסיעה לפני הכניסה לרכב.

זה חכם להיזהר מכל ניסיונות הונאה עם מוני מוניות, במיוחד בזמן שהם נעים. ישנן דרכים רבות להערים על המכונה ויכול להיות מסובך להבין מתי היא פועלת. הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כמטייל אחראי הוא הקפדה על חוקי התנועה; זה יעזור להימנע מטיול לא נעים ויבטיח לך חוויה נעימה. לשם כך, מצאו חברת מוניות אמינה והשתמשו בשירותיה.

מוניות יכולות להיות דרך יעילה ונוחה להתנייד. אבל לפני שאתה נכנס לאחד, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

מוניות חייבות לפעול בדרך כלל מתוך דוכנים ואזורי איסוף מסומנים בבירור. בנוסף, הכרחי לדעת כיצד לבקש מונית בעצמך.

דרך קלה אחת לדעת אם מונית זמינה היא עיון במספר המדליון שלה. אם זה לאסוף נוסעים, הפאנל יידלק; אחרת, שום אורות לא ידלקו.

עצה נבונה נוספת היא לשאול תמיד אם לנהג יש שינוי. אחרת, זו יכולה להיות עסקה מורכבת שתשאיר אותך משלם על נסיעה הביתה עם מעט מזומנים בכיס. זה יכול לחסוך מכם נסיעה יקרה הביתה עם מעט כסף שנותר.

תכונה מצוינת נוספת של Uber היא היכולת לשתף את סטטוס הטיול שלך עם חבר או בן משפחה כך שהם מעודכנים בהתקדמות וזמן ההגעה המשוער. הם יקבלו הודעת טקסט באפליקציה, או שהם יכולים להצטרף לקבל גם התראות דחיפה.

לפרטים נוספים : https://www.mehadrintaxi.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/