סיורי מדבר – למה לצפות

תאריך: אוקטובר 22, 2022 | קטגוריות: סיורים במדבר
סיורים במדבר

סיורי מדבר הם חוויה מדהימה ויכולים להיות חלק בלתי נשכח מהטיול שלך. עם זאת, לפני שאתה יוצא לסיור במדבר, עליך לדעת למה לצפות. להלן מספר טיפים שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח. תזדקק לכמות טובה של מידע רקע על המדבר ומדריך טוב שידריך אותך באזור. סיורים רבים יכללו גם אופני מרובע ורכיבות גמלים, כך שתוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם במדבר.

מה לדעת לפני שעושים סיורי מדבר?

בין אם אתם יוצאים לסיור מדברי או סתם לבקר באחד, תצטרכו להיות מוכנים לטיול. קיום הלך הרוח והציוד הנכון הוא חיוני לטיול מהנה ובטוח. אמנם טיולי מדבריים יכולים להיות מאתגרים, אך הם מציעים גם כמה נופים מדהימים ובעלי חיים נדירים.

ראשית, תצטרך להבטיח שתלבש הנעלה מתאימה. תזדקק לסנדלי טיול או נעלי טיול עם תמיכה טובה בקשת. תרצו גם לקחת תרמיל נוח. הימנע מאריזת מזוודה כבדה והימנע מהבאת בגדים או תכשיטים מהודרים. כמו כן, הביאו משקפי שמש מקוטבים כדי להגן על עיניכם מפני החול החם.

אם אתה נוסע במרוקו, תצטרך להיות מודע לרמדאן. זהו חודש קדוש אסלאמי בו מוסלמים נמנעים מאכילה ושתייה משעת בין ערביים עד שחר. המשמעות היא שמסעדות ועסקים אחרים ייסגרו בין ארבע בבוקר לשבע אחר הצהריים במהלך הרמדאן, ולכן חשוב לדעת למה לצפות.

עלות סיור מדברי תשתנה בהתאם לתקציב שלך. הסיורים הזולים ביותר יהיו רק כמה מאות דולרים, אך הם יהיו הרבה יותר בסיסיים. באופן כללי, אלה יהיו הרפתקה של יומיים או שלושה ימים עם אוכל ובינוני. סיורי תקציב נהדרים לאנשים שלא אכפת להם מהחוויה הבסיסית.

מדוע אתה צריך לעשות סיורי מדבר?

נסיעות מדבר הן חוויה של שאיבת אדרנלין. עם זאת, זה יכול להיות קשה גם אם אינך יודע מה אתה עושה. עבור חלקם, המדבר עשוי להיות מאיים, אך מטיילים רבים אמרו שזה שווה את החוויה. הסיבה לכך היא שנסיעות במדבר מציעות נופים ייחודיים ובעלי חיים נדירים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לפני שאתה מזמין את ספארי המדבר שלך הוא לבחור חברה אמינה. קרא ביקורות ועשה מחקר נרחב כדי למצוא חברה המציעה שירות איכותי. Oceanair Travels מדורגת מספר 1 ב- TripAdvisor ובעל מוניטין רב במדבר. הם אפשרות נהדרת אם אתה רוצה לנסוע בסגנון.

במהלך ספארי המדברי שלך, תהיה לך הזדמנות לבלות עם המקומיים, לנסות את האוכל המסורתי שלהם ולקבל מופע. הזמן הטוב ביותר לכך הוא במהלך השקיעה, אך תהיה לך גם הזדמנות לראות נצים במדבר. אם אתם מחפשים משהו קצת אחר, שקול סיור באסטרונומיה מדברי.

סיורי מדבר הם דרך פנטסטית לראות את איחוד האמירויות ואת התרבות המדברית שלה. ישנן פעילויות רבות בהן תוכלו להשתתף, כולל לוח חול ורכיבה על גמלים. כמה סיורים מדבריים מציעים גם ציור חינה, מסורת אמנות הפופולרית בכל העולם.

כיצד לבחור סיור מדברי?

אם תרצו לנסוע למדבר סהרה, תצטרכו לבחור בחברת סיורים בחוכמה. אתה יכול לבחור מבין מגוון רחב של סיורים, לכל אחד מהם טווח מחירים שונה וגודל קבוצתי. לדוגמה, אם אתם מחפשים סיור פרטי, סביר להניח שתוציאו יותר, אך סיורים פרטיים מאפשרים לכם להתאים אישית את מסלול הטיול שלכם ולקבל עצירות נוספות. בנוסף, יהיה לכם יותר חופש לאכול ולקנות מזכרות, וסיורים פרטיים לעתים קרובות מאפשרים לכם ליהנות מרגעים אינטימיים יותר עם המקומיים.

מטיילים בעלי אופי תקציבי יכולים לשקול גם סיור תקציבי, הכולל בדרך כלל שינה באוהל ואכילת אוכל בינוני בזמן נסיעה במדבר. סיורים אלה אינם מתאימים לאנשים הסובלים ממחלת תנועה, מכיוון שהם בדרך כלל נוקטים בכבישים ארוכים וסוערים. עם זאת, הם מצוינים עבור אלה שרוצים רק לחוות טיול בסיסי במדבר.

בעוד שהסיורים הסטנדרטיים נהדרים למתחילים, הסוגים ההרפתקניים יותר צריכים לחפש סיור המאפשר לבלות יותר זמן בסהרה. הסיור הממוצע של שלושה ימים מבלה כשתים עשרה עד ארבע עשרה שעות במדבר, החל ממש לפני הזריחה ועוזב בסוף היום.

למידע נוסף על סיורי מדבר, לחצו כאן: https://www.adamsela.co.il/